Projekty EFS

Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"


Powiatowy Urząd Pracy w Nisku ogłasza nabór nr 7.3/1/2025  do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 48.969,72 zł. Założona kwota alokacji na nabór wynosi: 489 690, 00 zł.

Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach od 05.02.2025 r. do 07.02.2025 r.  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku,  ul. Sandomierska 6a, 37-400 Nisko, w godzinach 7:30 do 15:30.
Istnieje możliwość przesłania dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego (decyduje data stempla pocztowego) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e-Doręczenia) w przypadku posiadania przez Kandydata/tkę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego. W przypadku dokumentów rekrutacyjnych złożonych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e-Doręczenia) przepisy §4 ust. 1., 2. i 3.  Regulaminu rekrutacji, stosuje się odpowiednio – każdy z dokumentów powinien zostać oddzielnie podpisany, odzwierciedlenia (kopie) dokumentów winny zostać dodatkowo poświadczone za zgodność z oryginałem. Dla dokumentacji rekrutacyjnej przesłanej za pośrednictwem ePUAP lub e-Doręczenia za datę złożenia dokumentu uznaje się datę wysłania jej przez Kandydata/kę przed upływem wskazanego w naborze terminu oraz otrzymania dowodu jej wpływy do Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru można uzyskać pod nr telefonu: 15 841 23-13 wew. 12
Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku.
 
Osoby chcące wziąć udział w projekcie winny złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:
  1. Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.)  do którego należy dołączyć następujące załączniki:
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kopia) wydane przez właściwy organ – dotyczy wyłącznie osób powołujących się dodatkowo na status osoby niepełnosprawnej.
  1. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej – zwany dalej wnioskiem (załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.) do którego należy dołączyć następujące załączniki (obowiązkowe oraz dodatkowe).
Załączniki obowiązkowe:
  • Szczegółowa specyfikacja zakupów – załącznik nr 1 do Wniosku;
  • Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis – załącznik nr 2 do Wniosku;
  • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – załącznik nr 3 do Wniosku;
  • Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd;
  • Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd;
  • W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat.
Załączniki dodatkowe:
  • Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej;
  • Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze);
  • W przypadku posiadania: oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. Dotyczące przyszłych kontrahentów;
  • Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).
Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.
Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.
 
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.

Pełna dokumentacja do projektu znajduje się na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie https://wuprzeszow.praca.gov.pl/-/25541392-nabor-nr-7-3-3-2024


 

Załączniki

1. Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie
1. Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie.pdf 796 KB
2.Formularz rekrutacyjny
2.Formularz rekrutacyjny.docx 79 KB
3. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
3. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej.docx 277 KB
4. Zał. nr 1 do wniosku szczegółowa specyfikacja zakupów
4. Zał. nr 1 do wniosku szczegółowa specyfikacja zakupów.xlsx 64 KB
5. Zał nr 2 do wniosku Oświadczenie wnioskodawcy do pomocy de minimis
5. Zał nr 2 do wniosku Oświadczenie wnioskodawcy do pomocy de minimis.docx 64 KB
6. Zał. nr 3 do wniosku Formularz informacji de minimis
6. Zał. nr 3 do wniosku Formularz informacji de minimis.xlsx 110 KB
7. Instrukcja do Formularza Informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis
7. Instrukcja do Formularza Informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis.pdf 734 KB

Menu Display