Powiatowy Urząd Pracy w Nisku ogłasza nabór nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 48.969,72 zł. Założona kwota alokacji na nabór wynosi: 489 690, 00 zł.
Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:
Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach od 05.02.2025 r. do 07.02.2025 r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku, ul. Sandomierska 6a, 37-400 Nisko, w godzinach 7:30 do 15:30.
Istnieje możliwość przesłania dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego (decyduje data stempla pocztowego) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e-Doręczenia) w przypadku posiadania przez Kandydata/tkę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego. W przypadku dokumentów rekrutacyjnych złożonych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e-Doręczenia) przepisy §4 ust. 1., 2. i 3. Regulaminu rekrutacji, stosuje się odpowiednio – każdy z dokumentów powinien zostać oddzielnie podpisany, odzwierciedlenia (kopie) dokumentów winny zostać dodatkowo poświadczone za zgodność z oryginałem. Dla dokumentacji rekrutacyjnej przesłanej za pośrednictwem ePUAP lub e-Doręczenia za datę złożenia dokumentu uznaje się datę wysłania jej przez Kandydata/kę przed upływem wskazanego w naborze terminu oraz otrzymania dowodu jej wpływy do Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku.
Dodatkowych informacji dotyczących naboru można uzyskać pod nr telefonu: 15 841 23-13 wew. 12
Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku.
Osoby chcące wziąć udział w projekcie winny złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:
- Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.) do którego należy dołączyć następujące załączniki:
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kopia) wydane przez właściwy organ – dotyczy wyłącznie osób powołujących się dodatkowo na status osoby niepełnosprawnej.
- Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej – zwany dalej wnioskiem (załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r.) do którego należy dołączyć następujące załączniki (obowiązkowe oraz dodatkowe).
- Szczegółowa specyfikacja zakupów – załącznik nr 1 do Wniosku;
- Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis – załącznik nr 2 do Wniosku;
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – załącznik nr 3 do Wniosku;
- Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd;
- Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd;
- W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat.
- Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej;
- Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze);
- W przypadku posiadania: oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. Dotyczące przyszłych kontrahentów;
- Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).
Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.
Pełna dokumentacja do projektu znajduje się na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie https://wuprzeszow.praca.gov.pl/-/25541392-nabor-nr-7-3-3-2024