Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników na podstawie art. 15 zzc ustawy COVID-19

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku ogłasza od dnia 15 maja do dnia 28 maja 2020 r. nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów  prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników 
 
Szczegółowe informacje, w tym obowiązujące instrukcje oraz zasady, znaleźć można na stronie internetowej https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/dofinansowanie
W serwisie resortu pracy znajdują się również wszystkie wnioski wraz z załącznikami, jakie należy złożyć w powiatowym urzędzie pracy.

Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty tj. wniosek wraz z jednym egzemplarzem umowy w przypadku składania w wersji elektronicznej lub dwoma egzemplarzami umowy w przypadku składania w wersji papierowej oraz załącznikami należy składać do Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku:

Wnioski powinny być składane elektronicznie, poprzez serwis praca.gov.pl.


Uwaga: Wnioskodawcy chcący  otrzymywać korespodencję drogą elektroniczną (np. umowa) proszeni są by przed złożeniem wniosku zarejestrować konto na praca.gov.pl i zaznaczyć opcję: Zgadzam się na doręczanie do mnie pism poprzez konto praca.gov.pl. Pisma zostaną doręczone zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.).
 
Wnioskodawcy, którzy nie mają możliwości złożenia wniosku elektronicznie mogą go złożyć:
  • poprzez przesłanie pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku: 37-400 Nisko ul. Sandomierska 6a, albo
  • osobiście – skrzynia podawcza w siedzibie Urzędu – koperta z dopiskiem „Dofinansowanie   COVID-19"
Wnioski należy składać wyłącznie w terminach ogłaszanych naborów
Liczy się data wpływu wniosku do urzędu.
 
 Następne nabory będą ogłaszane w terminach późniejszych.
 
UWAGA
 
Przy składaniu wniosku w wersji elektronicznej PAMIĘTAJ by do wniosku wypełnianego elektronicznie dołączyć następujące dokumenty:
  • umowę o przyznanie dofinansowania zapisaną w formacie PDF (umowy nie musisz podpisywać) - umowa z wszystkimi wymaganymi załącznikami, jako integralna całość, opatrywana jest wspólnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
 Przy składaniu wniosku w wersji papierowej do wypełnionego i podpisanego wniosku dołącz
  • 2  egzemplarze umowy – podpisane przez wnioskodawcę;
  • 1 egzemplarz Formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19 (załącznik nr 1 do wniosku).
  • 2 egzemplarze klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych  - podpisane przez wnioskodawcę.
Zasady oraz załączniki do wniosku dostępne pod poniższym linkiem.
https://nisko.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/dofinansowanie


Szczegółowe informacje pod nr telefonu : 15 8414076 lub 15 8416 501
 
Informacje o publikacji dokumentu