Zgodnie z zarządzeniem Nr 2/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku z dnia 2 stycznia 2025 r., dzień 2 maja 2025 r. ustalono dniem wolnym od pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku w zamian za święto przypadające w sobotę 3 maja 2025 r.
Zgodnie z zarządzeniem Nr 2/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku z dnia 2 stycznia 2025 r., dzień 2 maja 2025 r. ustalono dniem wolnym od pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku w zamian za święto przypadające w sobotę 3 maja 2025 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Powiatowego Urzędu w Nisku nisko.praca.gov.pl.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2.
Koordynator do spraw Dostępności w Starostwie Powiatowym w Nisku i jednostkach podległych Powiatu Niżańskiego:
Marta Ciosmak – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nisku
Kontakt:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nisku, 37-400 Nisko ul. Kościuszki 7, tel: +48 15 841 63 68 e-mail: pcpr.nisko@gmail.com
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
Uchwała Zarządu Powiatu (w załączniku poniżej).
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
ul. Sandomierska 6a
37-400 Nisko
Dojazd do budynku Powiatowego Urzędu Pracy od ulicy Sandomierskiej. Wejście do budynku od strony parkingów. Przed drzwiami głównymi znajdują się 7 stopni schodowych i podest. Schody z nawierzchnią antypoślizgową. Możliwość wejścia do budynku istnieje także od strony ul. Sandomierskiej, gdzie zamontowana jest winda osobowa zewnętrzna czteroprzystankowa, którą można przemieszczać się również między piętrami. Na ścianie bocznej wewnątrz kabiny windy zainstalowana jest poręcz. Winda posiada skontrastowane, wyczuwalne dotykiem i oznaczone w alfabecie Braille’a przyciski, które umieszczone są w zasięgu ręki osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Oznaczeniom wizualnym w windzie towarzyszy równorzędny komunikat głosowy.
Dojazd i dostęp do budynku – droga utwardzona. Budynek dwukondygnacyjny. Posiada szerokie klatki schodowe i ogólnodostępne korytarze. Na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonane zostało m.in. powiększenie otworu drzwiowego i montaż drzwi bezprogowych, montaż lampy i wentylator z czujnikiem ruchu, montaż zestawu przywoławczego do WC z zasilaczem awaryjnym, montaż umywalki bezdotykowej z fotokomórką, montaż pochwytów, miski ustępowej oraz lustra dla osób niepełnosprawnych. Ponadto wykonana została przebudowa strefy wejściowej. Na schodach zamontowano poręcze o odpowiedniej średnicy, z informacją w alfabecie Braille'a, nawierzchnie antypoślizgową, maty ostrzegawcze, pasy kontrastowe oraz wymieniono stolarkę drzwiową.
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku posiada wyznaczone i właściwie oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, znajdujące się w bliskiej odległości od windy osobowej, która umożliwia wejście do budynku..
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego online.
W Powiatowym Urzędzie Pracy nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, nie ma również druku (napisów) powiększonego dla osób niewidomych i słabowidzących. Wewnątrz budynku brak oznaczenia kontrastowego. Po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą o konieczności obsługi klienta z niepełnosprawnością ruchową pracownik schodzi do klienta. Istnieje możliwość elektronicznej rejestracji w urzędzie.
Aktualny raport z zapewnienia dostępności: http://pup.nisko.ibip.pl/public/getFile?id=1042099
Powiatowy Urzad Pracy w Nisku informuje , że nabór wniosków o bon na zasiedlenie zostaje wstrzymany od dnia 03.04.2025 roku z powodu wyczerpania alokacji środków finansowych w naborze.
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (T.J. Dz.U. z 2018r. poz. 117) ogłasza uzupełniający nabór wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy
Wnioski będą przyjmowane w dniach od 15.04.2025r. do 17.04.2025r.
Kompletne wnioski wraz z wymaganymi załącznikami można składać:
dołączając wniosek wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami.
Wnioski złożone poza wskazanym terminem oraz złożone w inny sposób niż określony w niniejszym ogłoszeniu nie będą podlegały rozpatrzeniu. Kolejność wpływu nie będzie uwzględniana przy ocenie wniosku.
Wsparcie ze środków KFS w 2025r. będzie przyznawane pracodawcom, których wnioski spełniają wymagania określone przynajmniej w jednym z przyjętych priorytetów Ministra właściwego do spraw pracy:
Przykładowe obszary, które mogą znaleźć się w zakresie tematycznym szkoleń to:
Wśród specyficznych potrzeb pracowników cudzoziemskich wskazać można w szczególności:
Warunkiem skorzystania z dostępnych środków jest uzasadnienie pracodawcy dotyczące konieczności odbycia wnioskowanego szkolenia lub nabycia określonych umiejętności z zakresu usług zdrowotnych i opiekuńczych. Dostęp do priorytetu ma każdy pracodawca posiadający PKD w Sekcji Q tj. Opieka zdrowotna i pomoc społeczna w działach: 86 – Opieka zdrowotna, 87- Pomoc społeczna z zakwaterowaniem, 88 – Pomoc społeczna bez zakwaterowania.
W ramach tego priorytetu można dofinansować formy kształcenia ustawicznego bezpośrednio związane z szeroko pojętą opieką zdrowotną czy opieką społeczną. W ramach KFS nie można finansować tych samych szkoleń, na które przeznaczone są inne środki publiczne np. środki na specjalizacje pielęgniarek i położnych.
Przy rozpatrywaniu wniosków uwzględnia się kryteria określone w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 14 maja 2014r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (T.j. Dz.U. z 2018, poz. 117):
Więcej informacji o Krajowym Funduszu Szkoleniowym można uzyskać:
Świadczenia przysługujące osobom bezrobotnym na podstawie list wypłat wypłaca Nadsański Bank Spółdzielczy Filia w Nisku Plac Wolności 4 w godzinach 8:30-14:00
Terminy potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy i odbioru zasiłków Bezrobotni z prawem do zasiłku
KWIECIEŃ 2025
Data |
||
A, B, C, Ć, D, E, F, G, H, I, J, K, L, Ł |
11.04.2025 | |
M, N, O, P, R, S, Sz, Ś, T, U, W, Z, Ź, Ż |
11.04.2025 | |
Dodatki aktywizacyjne
Stypendia szkoleniowe
Studia podyplomowe |
10.04.2025 | |
Stypendia stażowe |
PPSM+PPSW, PPSR, SAZR, SAZW, PFSR, R85R, R84R, R89R, R86R |
10.04.2025 |
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku informuje o zmianie załączników do umowy w sprawie przyznania Uczestnikowi/czce Projektu środków na podjęcie działalności gospodarczej w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”. Wersja od 19.03.2025r.
Limit na 2025 rok na progamy rynku pracy i KFS w dyspozycji PUP w zł |
Zaangażowanie w % |
Osoby objęte wsparciem (rozpoczęły udział) w ramach programów rynku pracy i KFS w 2025 |
Pracodawcy korzystający ze wsparcia (w ramach umów podpisanych w 2025 roku) |
Wypłacone środki FP w zł |
11 374 498,92 | 22,65 | 84 | 53 | 719 837,59 |
* Aktualizacja danych na koniec miesiąca_luty 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku informuje o otwarciu w dniach 10-12 marca 2025 roku naborów wniosków o dofinansowanie z Funduszu Pracy podjęcia działalności gospodarczej w ramach Algorytmu oraz w ramach projektu współfinansowanego z EFS+ "Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu niżańskiego (II)". Ogłoszenia o naborach w załączeniu.
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku informuje, że z dniem 26 lutego 2025 r. uległ zmianie Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” obowiązujący od 20.12.2024 r. oraz wzór Umowy w sprawie przyznania Uczestnikowi/czce Projektu środków na podjęcie działalności gospodarczej w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”.
Zmieniony regulamin oraz wzór umowy dotyczy uczestników projektu wyłonionych w ramach naboru nr 7.3/1/2025, który prowadzony był przez Powiatowy Urząd Pracy w Nisku w dniach 05-07.02.2025 r.
Jednocześnie informujemy:
Informacje w sprawie naborów można uzyskać telefoniczne :
PIT-11
Od dnia 03.02.2025 r. zachęcamy do odbioru informacji podatkowej PIT-11 za 2024 r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku w godz. od 7.30 do 15.30 w pokoju nr 2.
tel.: (15) 841-23-13; 841-36-60
fax: (15) 841-28-08
e-mail:
rzni@praca.gov.pl
poczta@pupnisko.pl
e-Urząd:
e-Doręczenia:
Adres Doręczeń Elektronicznych: AE:PL-66186-10853-AVCTH-30
Godziny pracy Urzędu:
poniedziałek-piątek
07:30-15:30
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku przyjmuje interesantów w ramach skarg i wniosków
w każdy dzień od godz. 10:00-15:00
Zakres właściwości terytorialnej Powiatowego Urzędu Pracy obejmuje następujące gminy:
Nisko, Rudnik, Ulanów, Jeżowe, Harasiuki, Jarocin, Krzeszów
tel.: (15) 841-23-13; 841-36-60
fax: (15) 841-28-08
e-mail:
rzni@praca.gov.pl
poczta@pupnisko.pl
e-Urząd:
e-Doręczenia:
Adres Doręczeń Elektronicznych: AE:PL-66186-10853-AVCTH-30
Język migowy:
Facebook :
https://www.facebook.com/niskopup/